Strona 1 z 1

Telefoniczny Doradca Klienta

: 03 kwie 2023, 12:16
autor: Unique
Telefoniczny Doradca Klienta
Główne zadania:
  • Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym klientów indywidualnych i biznesowych,
    Obsługa klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
    Kontakt z klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
    Realizacja celów sprzedażowych,
    Obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
    Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
    Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
    Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
  • Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
    Znajomości pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
    Wykształcenie min. średnie,
    Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
    Znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
    Pracę w biurze u Klienta,
    Atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa 3920 zł brutto + premia do 700 zł netto,
    Duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
    Profesjonalny onboarding,
    Brak dress code'u,
    Bieżące wsparcie przełożonego,
    Stabilne zatrudnienie.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!