Telefoniczny Doradca Klienta
: 03 kwie 2023, 12:16
Telefoniczny Doradca Klienta
Główne zadania:
Główne zadania:
- Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Aktualizacja danych w systemach.
- Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
Znajomości pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
Wykształcenie min. średnie,
Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
Znajomość obsługi komputera.
- Umowę o pracę,
Pracę w biurze u Klienta,
Atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa 3920 zł brutto + premia do 700 zł netto,
Duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
Profesjonalny onboarding,
Brak dress code'u,
Bieżące wsparcie przełożonego,
Stabilne zatrudnienie.